Margeanalyse en Kostprijsbepaling.

Volgens de B.O.X. methode.

Wat is nu de juiste prijs voor je dienst of product?

In ieder geval wil je dat je kosten gedekt zijn en dat er voldoende marge over is om zelf een leuke boterham mee te verdienen.

Kortingen verstrekken om klanten binnen te halen of om een positie in de markt te verwerven kan, maar het moet uiteindelijk wel rendabel voor je zijn. Daarbij wil je niet in een positie komen dat je er geld op toe legt. Toch gebeurt het vaker dan je denkt dat een product of dienst onder kostprijs in de markt wordt gezet.

We kunnen je helpen bij het identificeren van de kostprijs van je product of dienst. Ook maken we inzichtelijk welke klanten, producten, diensten en combinaties daarvan het meest rendabel zijn.

Meer weten? Vraag naar de mogelijkheden.

Fairhaven-Weiteralm-finance-en-business-CFO-BOX-Methode-business-oriented-economics-Business-Oriented-Economics-margeanalyse-en-kostprijsbepaling

Ben je klaar voor jouw eerste gratis B.O.X.-les?

Want ik ben erg benieuwd naar de uitdagingen van jouw bedrijf en hoe finance je daar bij kan helpen.